V tomto článku sa dozviete:
- Ako získať zákaznícku zľavu vo výške 5 až 10%
- Ako získať zľavu 7% pre chovateľskú stanicu alebo útulok
I. Základné pravidlá pre zákaznícku zľavu
- Každý registrovaný zákazník je zaradený do vernostného programu a už prvým dokončeným a uhradeným nákupom sa blíži ku svojej zľave.
- Vždy sa najprv prihláste do svojho účtu, aby ste mali jasný prehľad o svojich objednávkach (Ešte u nás nemáte účet? Neváhajte sa zaregistrovať)
- Ak nakúpite tovar v hodnote nad 200 € za posledných 12 mesiacov, automaticky Vám nastavíme zľavu 5 %.
- Nakupujte u nás pravidelne a pri objednávkach nad 399 € za posledných 12 mesiacov, automaticky Vám nastavíme zľavu 10 %.
- Vaše konečné sumy uvidíte ihneď a bez ďalších podmienok po prihlásení do svojho účtu.
II. Na čo sa vzťahuje zákaznícka zľava
- Zákaznícku zľavu si uplatníte na kompletné chovateľské potreby pre Vášho domáceho miláčika.
- Vaša zľava sa vzťahuje na nákup krmiva z kategórie granule pre psy a pre mačky na tieto kvalitné a osvedčené značky:
a. Granule pre psy
b. Granule pre mačky
III. Na čo sa nevzťahuje zákaznícka zľava
- Zákaznícka zľava sa nevzťahuje na značky krmiva z kategórie granule pre psy a granule pre mačky, ktoré nie sú uvedené v článku II.
- Zľava sa nedá uplatniť pri nákupe antiparazitík, bentonitových podstielok
pre mačky, produktov Triple Blend 700 g od značiek Alavis nebo Barny's, produktov pre kone Geloren, výhodných setov (vrátane akčných duo-packov) alebo už zľavneného tovaru a darčekových poukážok. Zľava sa tiež nevzťahuje na všetky varianty SPOKOBOXOV.
- Zľava sa nevzťahuje na suché krmivá (granule) veterinárnych diét Royal Canin, Calibra, Vet Life a vybrané položky značky Hill's.
IV. Chovateľské stanice a útulky pre opustené zvieratá
- Registrovaným chovateľským staniciam a útulkom pre opustené zvieratá ponúkame zľavu 7 % (podľa podmienok bodov II. a III) hneď na začiatku našej spolupráce.
- Pre overenie a následné nastavenie chovateľskej zľavy kontakujte, prosím, náš zákaznícky servis e-mailom na infolinka@spokojnypes.sk. Je nutné doložiť vlastníctvo chovateľskej stanice.
- Táto zľava nie je nárokovateľná a môže byť odmietnutá zo strany obchodu bez udania dôvodu.
- Chovateľská zľava 7 % sa nesčítava so žiadnou zákazníckou zľavou viď bod I. Avšak, po dosiahnutí nároku na zákaznícku zľavu vo výške 10 %, viď bod I., je chovateľovi pripísaná automaticky zľava 10 %, namiesto pôvodnej 7 % zľavy.
- Pre každé šteňa z aktuálneho registrovaného vrhu zapísaného do plemennej knihy a pri jeho odbere do nového domova obdrží chovateľ pre nových majiteľov štartovací balíček podľa skladovej ponuky. Podmienkou poskytnutia balíčka je jednorázový nákup registrovanej chovateľskej stanice v našom e-shope v minimálnej hodnote 140 € s DPH a vek šteniatok max. 10 týždňov. Platí tiež pravidlo, že získanie balíčkov pre jeden vrh je podmienené jednou objednávkou v uvedenej minimálnej hodnote, teda 1 objednávka = balíčky pre 1 vrh šteniat. Zákazníkom s 10 % zákazníckou zľavou pridáme balíčky k akejkoľvek objednávke bez jej minimálnej výške. Pre získanie balíčka a ďalších informácií nás prosím kontaktujte na infolinka@spokojnypes.sk
- Štartovacie balíčky ŠTENDOBOX sú nenárokovateľné, ich ponuka sa riadi aktuálnou skladovou zásobou a v prípade nedostupnosti ich nie je možné doručiť dodatočne.
V. Platnosť vernostného programu
- Vernostný program začína prvým dokončeným a uhradeným nákupom.
- Z dôvodu započítania iba uhradených objednávok môže trvať nastavenie novej zákazníckej zľavy až 10 dní od poslednej objednávky evidovanej pod Vaším účtom.
- Zákaznícka zľava bude zrušená či znížená, ak za posledných 12 mesiacov zákazník neučinil nákup v minimálnej hodnote 200 € s DPH pri zľave 5 % a v minimálnej hodnote 399 € s DPH pri zľave 10 %.
- Spoločnosť SpokojenyPes.cz s.r.o. si vyhradzuje právo meniť podmienky zľavy, či ukončiť platnosť zliav. Ďalej si vyhradzuje právo vo zvláštnych prípadoch neprideliť zľavu bez udania dôvodu.
VI. Ostatné
- Zľavy sú prideľované iba registrovaným zákazníkom. Iba objednávky, ktoré boli urobené pod registrovaným účtom sú započítané. Do vernostného programu sa nedajú započítať skoršie objednávky, urobené ako “neregistrovaný/neprihlásený zákazník”, nejde ani spojiť viac zákazníckych účtov.
- Započítané sú iba uhradené a prevzaté nákupy.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy, bude na vrátený tovar vystavený opravný daňový doklad, ktorý bude následne odčítaný v plnení vernostného programu.
- 5-10 % zľavu pre stálych zákazníkov nie je možné sčítať, a to ani s inými zľavami, ktoré už boli individuálne poskytnuté.
- Limity pre udelenie zliav sú uvedené v cenách s DPH podľa aktuálnych nákupných podmienok zákazníka.
Pokiaľ sa chcete dozvedieť ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať na zákazníckej linke 0220 924 080, e-mailom na vas@spokojnypes.sk alebo prostredníctvom chatu, prípadne facebooku.
V Prahe dňa 21. 02. 2023